Galete ili Bakin kolač


 Uvek ih pravim po ovom maminom receptu, i stvarno su meke kao duša. Pravila sam i sa mašću, ali ih moji slabije vole jer su tvrde i drobe se. Dopadaju mi se i slane sa susamom, njih smo odmah smazali, pa sam zaboravila da slikam. Uskoro ću ih praviti ponovo i obavezno slikam.


                                              
                                              potrebno:
                                              4 jaja
                                              250 gr šećera
                                              2 dl ulja
                                              2 dl mleka
                                              2 kesice vanil šećera
                                              1 kesica praška za pecivo
                                              600 gr brašna

Umutite belanca sa šećerom i vanil šećerom, zatim dodajte žumanca, ulje i mleko.  Sipajte brašno pomešano sa praškom za pecivo i sjedinite masu varjačom. Kašikom stavljajte masu na kalup i pecite. 

Коментари

  1. Obožavam ih! Do pre dva dana sam skoro svaki dan pravila slane sa susamom i pivom ali nisam stizala da ih uslikam :-( !!

    ОдговориИзбриши
  2. I ja ih mnogo volim ali nikako da se odlucim da li vise volim one mekane ili one tvrde koje se tope u ustima...:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja volim slane sa susamom, a verovali ili ne nemam recept za Bakin kolač. Jednostavne stvari koje smo nekada jeli baš prijaju. Treba da kupim ovu spravicu za galetice.

    ОдговориИзбриши
  4. Dok su mi djeca bila mala, kupovali smo gotove u Madžarskoj jer ovdje nije bilo aparata za pravljenje. Jeli su slatku varijantu koja je bila vrlo praktična za med (lijepo se rasporedio u rupice i nije curio na sve strane). Sada sam nekako, iako stalno šacam aparat, odlučila da mi ne treba. Ove tvoje prekrasno izgledaju, kupovne im nisu ni sluga.

    ОдговориИзбриши
  5. I ja moram da kupim spravu. To sam dosad odlagala jer sam se plašila da ću ih praviti svaki dan.

    ОдговориИзбриши
  6. Hello Marijana!
    Que lindo coração =)
    Beijos,
    Vinni (Brasil)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Čar na dar

Rafaelo