Kapri kolač



                                       potrebno:
                                       5 jaja
                                       5 kašika šećera + 300 gr
                                       5 kašika brašna
                                       1 prašak za pecivo
                                       500 gr jagoda
                                       2 kesice pudinga od jagode
                                       1/2 l vode
                                       150 gr šlaga
                                       3 dl mleka
                                       2 čaše kisele pavlake
                                       200 gr šećera u prahu

Ispecite patišpanj od jaja, šećera, brašna i praška za pecivo. Pečen patišpanj poprskajte sa malo slatkog mleka. 
U vodu sipajte šećer i stavite da provri, pa zatim dodajte jagode i kuvajte dok neodmekane. Zatim dodajte razmućene pudinge od jagode i kuvajte sve zajedno dok nepogusti. Malo prohladite i stavite preko kore. Umutite šlag sa mlekom. U odvojenoj posudi pomešajte pavlaku i šešer u prahu, pa dodajite u šlag kašiku po kašiku lagano mešajući. Premažite preko dobro ohladjenog pudinga i ukrasite polutkama jagoda.

Коментари

  1. Ovo je kolac moje mladosti,pravila moja baka meni,a ja sutra svojim unucima,a tebi hvala na njemu

    ОдговориИзбриши
  2. Samo sto sunce ne iskoci iz ovoga.Bravo ,izgleda vrlo ukusno:)

    ОдговориИзбриши
  3. Idealan za ovo vreme,divan je!!Volim kolace od jagoda:))

    ОдговориИзбриши
  4. Super mi je ovaj kolač ! nekada sam obožavala capri sladoled, sada me naziv ovog kolača na njega podsjetio :)
    Volim ovakve osvježavajuće i fine kolače.

    ОдговориИзбриши
  5. Nisam nikad radila takav kolač. Ne volim jagode, ali u ovo vrijeme "očekuje" se da napravim nešto takvo. Spremam recept, hvala na ideji:)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Galete ili Bakin kolač

Posni Išleri