Voćni kolač






Recept sam pronašla na coolinarici.........
                                                potrebno:
                                               3 žumanca
                                               5 belanaca
                                               400 gr šećera
                                               1 vanil šećer
                                               200 ml mleka
                                               100 ml ulja
                                               250 gr brašna
                                               1/2 praška za pecivo
                                               500 gr malina

Žumanca umutite sa 200 gr šećera i vanil šećerom. Kada se šećer otopi postepeno dodajite mleko, zatim ulje i na kraju brašno pomešano sa praškom za pecivo. Pleh podmažite margarinom i pospite brašnom. Izlijte masu i pecite u zagrejanoj rerni na 180 stepeni 15 minuta. Zatim izvadite pleh i rasporedite maline, vratite u rernu i nastavite peći još oko 5 minuta. Za to vreme umutite čvrst sneg od belanaca, dodajte 200 gr šećera i miksajte dok se šećer ne istopi. Izvadite kolač iz rerne, ravnomerno nanesite šne i vratite u rernu dok ne porumeni.


Коментари

  1. najdraži kolači su mi voćni, ovaj ti je stvarno krasan! Jako volim kolače sa šaumom od bjelanjaka, paše mi taj okus

    ОдговориИзбриши
  2. Moja mama je znala raditi ovakvu vrstu voćnog kolača, prvenstveno s ribizlima i ja sam jako voljela jesti gornji dio kolača. Nisam ljubiteljica voća u biskvitu, pa bi me zanimalo samo snijeg i voće. Moji klinci voćne kolače ne vole pretjerano, pa ih ne radim. Podsjetila si me da ima i dobrih voćnih kolača!

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман30. јун 2011. 04:12

    Ja obozavam vocne kolace.Ne samo sto voca imam na pretek ,nego su zaista ukusni i mogu se praviti na milion nacina.
    Tvoji su svakako uspeli:)

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo su pravi ljetni, fini i mirisni kolači. Volim te kombinacije biskvita i voća. Odlično si ga napravila !

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Čar na dar

Rafaelo