Kinder oblanda

                                                  potrebno :
                                                  600 gr mleka u prahu
                                                  800 gr šećera
                                                  250 gr margarina
                                                  100 gr čokolade
                                                   3 lista oblande


Ušpinovati šećer sa 2 dl vode, kao za slatko. Posebno umutiti margarin, dodati mleko u prahu i sjediniti masu. Vreo sirup sipati u umućen margarin i mleko u prahu i dobro izmiksati. Podeliti na dva dela i u jedan dodati otopljenu čokoladu. Ostaviti da se prohladi i zatim filovati, oblanda - crni fil, oblanda - beli fil i staviti list oblande.Ovako isto pravim i belu čokoladu, izmedju 2 lista oblande, a moze i da se izlije u pleh.

Коментари

  1. Jednostavne a tako savršeno izgledaju!!! Verujem i da su jako ukusne !! :-))

    ОдговориИзбриши
  2. Obožavam sve što je sa mlekom u prahu, a ovo je nešto posebno, bravo!

    ОдговориИзбриши
  3. Tako su jednostavne, a izgledaju kao da si ih pravila satima..zaista su predivne!

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicno izgledaat, sigurna sum deka se i vkusni:)
    Srecni praznici!

    ОдговориИзбриши
  5. u pitanju je standardna oblanda, nije mala, ne znam tacno dimenzije.

    ОдговориИзбриши
  6. Što Vama znači riječ "prohladiti"? Meni to znači malo ohladiti, ali ne skroz; gledala sam i u rječnik i tamo je taj pojam definiran kao malo ohladiti. No, ako smjese treba samo malo ohladiti, kako složiti kolač?
    Moje smjese su se dok sam ja prčkala po kuhinji s drugim stvarima čak skroz ohladile, nisu bile ledene (jer su bile na sobnoj temperaturi), ali više nisu bili niti malo tople. Kad sam ja to pokušala namazati na oblatnu to je samo teklo na sve strane, uzalud sam ja to žlicom pokušala nagrnuti na sredinu oblatne; nema šanse, to je teklo s oblatne na pladanj, a s mog plitkog pladnja onda i po stolu, a i po podu. Dakle, meni su smjese bile pregnjecave za slaganje kolača i kad su bile potpuno hladne - a kako Vi onda uspijete malo ohlađene smjese namazati na oblatnu?
    Po mojoj logici te smjese bi trebalo staviti u hladnjak na par sati da se toliko stvrdnu da se daju razmazivati žlicom.
    Od mojeg kolača nije bilo ništa, ja sam to sve pomoću novina nagrnula na hrpu i ugurala u vreću za smeće, a onda sam prala stol i pod.

    ОдговориИзбриши
  7. Ukoliko je teklo sa svih strana, kao sto kazete, mislim da niste dovoljno uspinovali secer....Ja sam bas ovako po ovom receptu pravila desetak puta, i nijednom mi se nije razlevalo.... Prohladiti znaci da sacekate 5-10 minuta. Izvinjavam se ukoliko Vam zbog te moje reci nije uspeo kolac. Moja namera je da podelim recepte, bas onako kako ih ja pravim.

    ОдговориИзбриши
  8. Meni to djeluje jako jednostavno da se napravi,,i jako lijepo izgledaju,moram da probam,,samo me zanima ? Jel ide smjesa na veliki list oblatine?

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Čar na dar

Rafaelo