Koh



                                              potrebno:
                                              8 jaja
                                              8 kašika šećera
                                              8 kašika griza
                                              3 kašike brašna
                                              1kesica  praška za pecivo
                                              preliv:
                                              1 l mleka
                                              6 kašika šećera
                                              1 kesica vanil šećer

Mleko, šećer i vanil šećer stavite da provri. Umutite penasto belanca, dodajte šećer i žumanca. Zatim griz i brašno pomešano sa praškom za pecivo. Tepsiju podmažite margarinom i pospite brašnom. Sipajte masu i pecite u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 15 minuta. Vruć koh prelijte prokuvanim mlekom, ostavite da se ohladi i secite na kocke.

Коментари

  1. Ovo je odlična, jednostavna slastica i bilježim je jer recept za koh do sada nisam imala!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10. мај 2011. 02:34

    Ko bi ikada mogao misliti da ovako jednostavan kolac moze biti zarezan duboko u pamcenje.Moja baka je pravila koh za mene uvek kad mi se jeo a to je bilo cesto.Podsetila si me da ga napravim:)

    ОдговориИзбриши
  3. Ja dodam i rendanu koricu limuna u testo. Volim kad zamiriše na limun! Nisam ga pravila dugo, baš si me podsetila.

    ОдговориИзбриши
  4. I ja pravim koh po ovom receptu,(jedino što ne stavljam prašak za pecivo) i to veoma često, obzirom da je brzo gotov, jedino što moramo čekati da se dobro ohladi. Moj sin, od svih poslastica, najviše voli baš ovakav koh.

    ОдговориИзбриши
  5. Ja takodje kao Zora ne stavljam prasak za pecivo, i odlicno naraste, pravim ga cesto i unukica ga rado jede, upravo zato i izbegavam pp, lepa, ukusna i zdrava poslastica, pogotovo za malisane!!!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Čar na dar

Rafaelo