субота, 26. март 2011.

Starinski komisbrot



                                             potrebno:
                                             5 jaja
                                             6 kašika šećera
                                             8 kašika brašna
                                             1 kašika ulja
                                             100 gr seckanih oraha
                                             50 gr brusnica ili suvog groždja
                                             rendana kora limuna
                                             1/4 praška za pecivo

Umutite penasto belanca sa šećerom, pa dodajte žumanca. Zatim postepeno dodajite sve ostale sastojke mešajući varjačom. Izručite masu u podmazan kuglof ili duguljasti pleh i pecite u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko 20 minuta. Zabodite čačkalicu i ukoliko je suva, kada je izvadite, onda je kolač pečen. Ostavite da se ohladi i secite na kriške.

10 коментара:

  1. Predivan stari kuglof! kakav god da je obožavam ih!!

    ОдговориИзбриши
  2. Da, i meni je komisbrot poznat u ovom tvom izdanju. Možeš da zamisliš moje iznenađenje kad sam došla u Nemačku i otkrila da je pravi komisbrot nešto sasvim drugo - najobičniji polubeli hleb koji se u Pruskoj davao vojnicima jer je mogao dugo da stoji a da se ne pokvari.

    ОдговориИзбриши
  3. Joj, sto ti je ovo dobro, ma kakvi dobro, odlicnooo! Bravoooo

    ОдговориИзбриши
  4. oo,svida mi se i idu cijela jaja,super,moram da isprintam jer ovih kolaca mi uvijek treba...jako su pogodni kod putovanja,a toga kod mene ima stalno !!!

    ОдговориИзбриши