Kikiriki kocke







                                      potrebno:
                                     150 gr šećera
                                     150 gr čokolade
                                     400 gr alve
                                     300 gr mlevenog keksa
                                     400 gr mlevenog pečenog kikirikija
                                     250 gr margarina
                                     mleveni orasi za posipanje

Šećer ušpinovati sa 1 dl vode, dodati čokoladu i margarin, kada se otopi alvu, zatim keks i kikiriki. Masu staviti ravnomerno na list oblande ili u pleh i posuti mlevenim orasima.

Коментари

  1. Imam i ja ovaj recept,ali posto nisam ljubitelj alve,nisam ga jos isprobala.Ali kako dobro izgledaju ove tvoje kocke,probacu bar upola mere:)))

    ОдговориИзбриши
  2. Ova alva u kolaču je super dodatak. Ako su i keksi posni onda je ovo i za posne slave odlično!

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo izgleda a siguran sam da je ukusno, kad pogledas sta sve je u recept, nema kako da ne probas...Popzdrav.

    ОдговориИзбриши
  4. ovo sam vec probala...ostala bez teksta i punih usta:)
    divan blog :)

    svrati..dijanamakeup.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Hvala svima puuuuno!!!! Jelena ja ih pravim i za posnu slavu, ovaj je jedan od obaveznih kolača.
    Dijana, drago mi je da ti se dopada !!!!

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo mora da je fantasticno :) Obozavam kikiriki.

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Čar na dar

Rafaelo