Slatko od Dunja



Potrebno:
  • 2 kg očišćenih i iseckanih dunja
  • 2 kg šećera
  • 500 ml vode
  • 1 kesica limuntusa
Način pripreme
Oprane i očišćene dunje iseckati na kockice. Iseckane stavljati u ciniju sa vodom u koju ste stavili limuntus. 
Iscediti ih i preliti provrelom vodom i ostaviti u njoj da odstoje desetak minuta.
U šerpu sipati šećer i vodu i staviti da provri i ostaviti da vri 5-7 minuta. Za to vreme iscediti kockice ponovo.
Dodati ih u uspinovani secer i kada provri smanjiti temperaturu i kuvati slatko ne mešajući već povremeno samo protresti šerpu i skidati penu.
Kuvati dvadesetak minuta.
Skloniti sa vatre i prekriti šerpu mokrom krpom.
Ostaviti tako da prenoći i ujutru sipati u tegle.
Napomena
Ja volim sa orasima, i dodajem ih naknadno po potrebi.




Коментари

  1. Pozdrav gospođo ili gospodine
    Iskrenost i iskrenost dvije su stvari koje nedostaju stranicama. Ja sam privatni zajmodavac i nudim kredite ozbiljnim ljudima koji mi mogu dobro otplatiti uz kamatu od 3% godišnje. Moji uvjeti kreditne ponude su vrlo jasni i jednostavni bez protokola. Molimo kontaktirajte me za više informacija.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови са овог блога

Čar na dar

Rafaelo